آرشیو موضوعیامیر قیومیعکاسانقاب خاطرهگزارش تصویریناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان -سپاه ناحیه لارستان

با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج لارستان افتتاح شد .

عکاس : امیر قیومی

به گزارش #نخل_لارستان ، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج لارستان روز سه شنبه بیست و سوم مرداد با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس و هیئت همراه، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مسئولین، معتمدین و خیرین شهرستان لارستان، خانواده معظم شهدا و بسیجیان افتتاح شد.

🔸سردار سلیمانی در ابتدا با حضور در مقبره مطهر پنج شهید گمنام به مقام شامخ این شهدای گرانقدر ادای احترام نمود و سپس از برخی پروژه های عمرانی،فرهنگی و ورزشی مجموعه ۹دی سپاه از جمله حسینیه حاج قاسم سلیمانی، بوستان شهدای گمنام، مدرسه فرهنگی آموزشی تمدن سازان، سالن ورزشی شهید باقریه، باشگاه بدنسازی سردار شهید سلیمانی و خانه رشد نوجوانان لارستان بازدید نمود.

🔸در ادامه رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این سفر نیم روزه ، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج لارستان را افتتاح کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.این مجموعه شامل اتاق تدوین، ۲ استودیو صوت و تصویر، بخش اداری و غیره می‌باشد.

🔸سپس فرمانده ناحیه سپاه لارستان جناب سرهنگ سلمانپور ضمن خیر مقدم به مهمانان، خلاصه ای از فعالیت های گروه های مختلف هنری و جهادی و …را برای حضار بیان نمودند و در ادامه سردار سلیمانی برای حضار سخنرانی نمودند . اجرای گروه سرود خواهران مصباح الهدی، پخش کلیپ و برپایی نمایشگاه عکس از دیگر برنامه های این مراسم بود.

🔸 گفتنی است مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج لارستان به همت خانواده شهید قنادی و با متراژ ۳۶۰ متر مربع و با هزینه مشترک ۳۵ میلیارد ریالی خانواده شهید و سپاه در پنج بخش خانه هنرهای تجسمی، خانه فیلم و نمایش، خانه رقومی و پویانمایی، خانه موسیقی و سرود و خانه مستند ساخته شده است.

📌برای دیدن تصاویر بیشتر از مراسم و دانلود آنها، با کلیک بر روی لینک زیر ،
وارد سایت
#آژانس_عکس_نخل_لارستان شوید ::👇🏼

با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج لارستان افتتاح شد .

❌❌توجه ❌❌
به دلیل حجم بالای عکس ها و با توجه به سرعت اینترنت متفاوت در دستگاه های مختلف ، پس از کلیک بر روی لینک های سایت ، لطفا چند لحظه صبر کنید تا تصاویر کامل نمایش داده شود.

#گزارش_تصویری

#نخل_لارستان

⚫️آخرین #اخبار_لارستان🌴Nakhlnew👇

🔻 پیام رسان ایتا ::
https://eitaa.com/Nakhlnews1
🔻 اینستاگرام ::
www.instagram.com/nakhl_news1
🌐نخستین سایت تخصصی #عکس_لارستان ::
Nakhllarestan.ir
🔻واتس آپ ….کانال ۱۰ ::
https://chat.whatsapp.com/JcAbSaeNRsYAB5vIFYMOAW

#لارستان #لار #تصاویر_لارستان

تبلیغات در خبرگزاری نخل لارستان — با ما دیده شوید

(پیج اینستا گرام با بیش از  ۲۰ هزار نفر دنبال کننده  و بازدید حدودی ۲۰۰۰ نفر در ۲۴ ساعت   ، بزرگترین کانال خبری لارستان در ایتا  ،۱۰ کانال  واتس آپ)

https://nakhllarestan.ir/?p=39977

 

سایر گزارش ها

دکمه بازگشت به بالا