مستند اجتماعیامیر قیومیتک عکسعکاسان

حضور دختربچه ای در تدفین دانشمند و نویسنده لارستانی حاج شیخ محمد باقر نخبه الفقهایی

عکاس : امیر قیومی

.

 

 

به گزارش #نخل_لارستان ، دانشمند ، نویسنده و واعظ شهیر لارستانی حاج شیخ#محمد_باقر_نخبه_الفقهائی بر دستان مردم لارستان ،در دارالرحمه جدید تشییع و در قطعه ۱ آرامستان و در جوار فرزندشان #محمدحسین_نخبه_الفقهائی که از نمایندگان پیشین لارستان در مجلس شورای اسلامی بود ، به خاک سپرده شد.

🔸این عالم وارسته که فرزند مرحوم آیت الله شیخ محمدحسین نخبه الفقهایی می باشد در سال ۱۳۰۸ در لار متولد و در سن ۹۵ سالگی پس از چند سال رنج بیماری، در ۹ تیرماه ۱۴۰۳ دار فانی را وداع گفت و با بدرقه مردم لارستان در عصر ۱۱ تیرماه راهی خانه ابدی شد.

🔸ایشان بسیار مردمی و ساده زیست بودند که بیش از ۷۵ سال از عمر بابرکت خود را صرف شناساندن معارف اهل بیت نمودند و سال ها در سنگر محراب و منبر و به ویژه روضه های محرم و صفر فعالیت های شایانی داشتند.

🔸از ایشان ۴ کتاب با عناوین : ۱-کشکول نخبه ۲- بزم محبت ۳- گنج سعادت ۴- گوهر معرفت( به ترتیب سال انتشار )با موضوعات فرهنگی ، اسلامی و…به جا مانده است.

🔸لازم به ذکر است که رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه ای در بدو ورود به لارستان در سال ۱۳۸۷ در دیدار با ایشان عنوان نمودند که کتاب کشکول را مطالعه نموده اند . ضمنا در آن زمان در سایت رهبر انقلاب در معرفی لارستان ، از ایشان به عنوان یکی از علمای برجسته لار نام برده شد .

🔸خبرگزاری #نخل_لارستان مجدد به خانواده محترم و مردم شریف لارستان تسلیت گفته و برای آن مرحوم طلب مغفرت دارد. تصاویری از این رویداد را از دریچه دوربین #امیر_قیومی و مشاهده نمائید.

#رحم_الله_من_قرا_الفاتحه_مع_الصلوات

❌❌توجه ❌❌
به دلیل حجم بالای عکس ها و با توجه به سرعت اینترنت متفاوت در دستگاه های مختلف ، پس از کلیک بر روی لینک های سایت ، لطفا چند لحظه صبر کنید تا تصاویر کامل نمایش داده شود.

#گزارش_تصویری

🟢 آخرین اخبار لارستان🌴Nakhlnews👇

🔻 پیام رسان ایتا ::
https://eitaa.com/Nakhlnews1
🔻 اینستاگرام ::
www.instagram.com/nakhl_news1
🌐 وب سایت :: Nakhlelarestan.ir
🔻واتس آپ ….کانال ۱۰ ::
https://chat.whatsapp.com/CNw6esONDaz8eRdI1gxWd3

رحم الله من قرالفاتحه مع الصلوات

سایر گزارش ها

دکمه بازگشت به بالا