آرشیو موضوعیزهرا جهانگیریعکاسانقاب خاطرهگزارش تصویریمتفرقه

برگزاری جشن بزرگ پیله پروانه به مناسبت اولین سالگرد افتتاحیه و پیشواز روز لارستان بزرگ و روز دختر

عکاس :: زهرا جهانگیری

به گزارش#نخل_لارستان؛ موسسه بازی و روانشناسی کودک پیله پروانه به مناسبت اولین سالگرد افتتاح موسسه و همچنین پیشواز روز لارستان و روز دختر جشنی بزرگ به مدت دو شب در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در محل موسسه برگزار کرد.این جشن که با هدف آشنایی کودکان با اداب و رسوم محلی طراحی شده بود با حضور گرم مردم لارستان، خانواده ها و کودکان برگزار گردید‌.لازم به ذکر است که غرفه های متنوعی از جمله: غرفه پخت حلوا مسقطی و حلوا مقراضی لاری، غرفه نان محلی لاری، غرفه حنا بندان، غرفه نقاشی روی صورت و همچنین غرفه دست سازه ها و کاردستی های کودکان ۳ تا ۵ سال گروه صبح، در حیاط موسسه بر پا گردید.

🔸مهسا صدیقی، مدیر موسسه پیله پروانه، ضمن تبریک اولین سالگرد افتتاح موسسه و روز لارستان و روز دختر، خاطر نشان کرد: موسسه پیله پروانه با هدف ارائه خدمات آموزشی و روانشناسی به کودکان در زمینه های مختلف تاسیس شده است.

🔸ما در این موسسه تلاش می کنیم تا با استفاده از جدیدترین روش های آموزشی و روانشناسی، با به کارگیری پرسنل تماما روانشناس،به رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان و ارتقای سطح کیفی زندگی خانواده ها کمک کنیم.

🔸وی در ادامه ضمن اشاره به فعالیت های متنوع موسسه و این که چه اثرات مثبتی در توانمند سازی کودکان می تواند داشته باشد اذعان کرد: در موسسه پیله پروانه، ما کارگاه ها و دوره های متنوع روانشناسی برای کودکان ۳ تا ۹ سال برگزار می کنیم.

🔸هدف از برگزاری این کارگاه ها، تقویت مهارت های ده گانه زندگی، رشد عزت نفس و اعتماد به نفس، فن بیان، رفع خجولی، رفع اضطراب و وابستگی کودکان، مهارت های ارتباطی، حل مسئله، تقویت حافظه و هوش و افزایش تمرکز، خلاقیت و کشف استعداد ، شناخت احساسات مختلف و… است.

🔸مهسا صدیقی، سالها در عرصه فرهنگی _ هنری فعال بوده و به خوبی با اثرات مثبت فعالیت های فرهنگی در زندگی روزمره کودکان و خانواده های آنها آشناست در همین راستا در ادامه تصریح کرد: ما در موسسه پیله پروانه ،کارگاه های آموزشی تربیت فرزند برای خانواده ها توسط اساتید روانشناس این حوزه برگزار می کنیم.

🔸وی ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه ها، آموزش روش های صحیح فرزند پروری و ارتقای سطح آگاهی والدین در زمینه های مختلف تربیتی است.

🔸از حواشی زیبا و خاطره انگیز این جشن به یاد ماندنی می توان به بازی های بومی و محلی لاری که توسط خانواده ها و کودکان انجام شد اشاره کرد.

🔸همچنین کودکان گروه صبح موسسه پیله پروانه با اجرای نمایش و ریتم و گیم، شور و نشاط خاصی به این جشن بخشیدند.

🔸در ضمن به مناسبت روز دختر، گروه سرود ترنم اجرایی بسیار زیبا به خانواده های حاضر تقدیم کردند.

🔸مایه ی خرسندی تیم پیله پروانه بود که این برنامه با استقبال گرم مردم لارستان روبرو شد و خاطره ای خوش برای کودکان و خانواده ها به یادگار گذاشت.

🔸مدیر موسسه پیله پروانه، در پایان از حضور گرم مردم لارستان در این جشن تشکر و قدردانی کرده و از خانواده ها دعوت به عمل آورد تا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام کودکانشان در کارگاه ها و دوره های آموزشی موسسه پیله پروانه با شماره موسسه تماس بگیرند.

۰۹۳۶۰۹۳۱۹۰۳

🟢آخرین اخبار لارستان🌴Nakhlnews:::👇

🔻 پیام رسان ایتا ::
https://eitaa.com/Nakhlnews1
🔻 اینستاگرام ::
www.instagram.com/nakhl_news1
🌐 وب سایت :: Nakhllarestan.ir
🔻واتس آپ ….کانال ۱۰ ::
https://chat.whatsapp.com/CNw6esONDaz8eRdI1gxWd3

سایر گزارش ها

دکمه بازگشت به بالا