آرشیو موضوعیخبرنگارعکاسانقاب خاطرهگزارش تصویریمحمد پاسیارورزشی

نشست خبری رئیس هیئت فوتبال لارستان با اصحاب رسانه برگزار شد.

عکاس :: محمد پاسیار

🗣️⚽ رئیس هیئت فوتبال لارستان: کناره‌گیری نکرده ام!🔸به گزارش خبرگزاری#نخل_لارستان؛ در نشست خبری هیئت فوتبال لارستان که با همراهی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار لارستان با اصحاب رسانه برگزار شد. حسین طارمی‌زاده رئیس هیئت فوتبال لارستان بیان کرد: کارهای بسیاری را باید انجام دهیم در مسیری که پیش رو داریم، در بحث زیرساخت‌ها پیشرفت داشتیم، اختصاص ۵ هکتار زمین ورزشی را برای ساخت ورزشگاه ۲۰ هزار نفری در دستور کار داریم و پیگیر آن هستیم، با کمک خیرین هم توانستیم پیشرفت زیادی داشته باشیم.

🔸 کناره گیری نکرده ام و با مجموعه هیئت فوتبال به کار خود ادامه می‌دهیم، در هیئت فوتبال ما مدام در حال تلاش هستیم و بسیار کار می‌کنیم، من ۱۰ روز یک بار با فدراسیون، با آقای تاج تماس می‌گیرم که امتیاز فوتبال و فوتسال را برای شهرستان بگیریم حتی اسپانسر هم پای کار است.

🔸 پیشرفت ورزش در شهرستان از نظر اقتصادی تاثیر دارد و باعث کم شدن ناهنجاری اخلاقی، معضلات اجتماعی هم خواهد شد، ما برای پیشرفت فوتبال لارستان و منطقه در حال تلاش هستیم و تلاش می‌کنیم.

🔸 امروز اگر فوتبال لار پیشرفت کرده است بخشی از آن را مدیون اصحاب رسانه و حمایت‌های آنان هستیم و همچنین دکتر دهقان فرماندار محترم لارستان و معاونین ایشان به ویژه آقای علمدار که در بحث ورزش با وجود مشغله ای که دارند، توجه می‌کنند که جای تقدیر است.

🔸 جام رمضان امسال نکوداشت آقای حاج وحید جعفری در حال برگزاری است، آقای جعفری در سال ۹۶ با بزرگان و پیشکسوتان فوتبال برنامه‌ای را برگزار کرد که در واقع اولین استارتی که آقای جعفری زد این بود که لارستان یا منطقه لارستان را به کشور معرفی کرد.

🔸 ایشان از خیرین بزرگوار، چهره سرشناس منطقه در فوتبال کشور و نماینده شرکت آلشپورت در خاورمیانه است که روز سه‌شنبه به همراه دوستانشان برای دیدن بازی فینال وارد لارستان می‌شوند.

🔸 طارمی زاده در پایان افزود: از اصحاب رسانه می‌خواهم که با ما همکاری داشته باشند و در روز سه شنبه به استقبال مهمانان عزیز بیایند.

🔸 گفتنی است مهمانان ویژه مراسم اختتامیه و فینال مسابقات سوپر جام فوتسال جام رمضان لارستان نکوداشت چهره سرشناس منطقه در فوتبال کشور و نماینده شرکت آلشپورت در خاورمیانه حاج وحید جعفری، آقایان حمید مطهری مربی تیم ملی فوتبال ایران، آرش برهانی، محسن خلیلی، بهروز رهبری فرد، حنیف عمران‌زاده، ابراهیم شکوری، عباس قانع می باشد که حضور این بزرگواران در لارستان و مراسم اختتامیه و فینال مسابقات قطعی شد، این مهمانان روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین ماه ساعت ۸ صبح وارد لارستان می‌ شوند.

🟢آخرین اخبار لارستان🌴Nakhlnews:::👇

🔻 پیام رسان ایتا ::
https://eitaa.com/Nakhlnews1
🔻 اینستاگرام ::
www.instagram.com/nakhl_news1
🌐 وب سایت :: Nakhllarestan.ir
🔻واتس آپ ….کانال ۱۰ ::
https://chat.whatsapp.com/CNw6esONDaz8eRdI1gxWd3

سایر گزارش ها

دکمه بازگشت به بالا