آرشیو موضوعیآقای بروجردیاخبار لارستان و حومهامیر قیومیانتخاباتتصاویر ثبت شده با تلفن همراهعکاسانقاب خاطرهگزارش تصویری

دکتر بروجردی در جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب لارستان : سرباز ولایتیم ، منهای ولایت نظام مشروعیت ندارد.

موبایلگرافی

به گزارش #نخل_لارستان ، جلسه نیروهای انقلابی حوزه انتخابیه با دکتر بروجردی، در مکان حسینیه اعظم لارستان برگزار گردید.در ابتدای این جلسه #حجت_محبی_پور به نمایندگی از شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب لارستان، ضمن عرض خیرمقدم به اعضاء، از حضور پر رنگ نیروهای انقلابی که از تمام نقاط حوزه انتخابیه شرکت داشتند، تقدیر و تشکر کرده و در طی سخنانی مطالبات مهم جبهه انقلاب را بیان کرد.

🔸سپس جناب آقای #شیخ_صالح_رحمانی امام جمعه #اهل_سنت و انقلابی روستای #باغ با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان؛ این ایام را مجالی برای خودسازی دانسته و برای دکتر بروجردی آرزوی موفقیت کرد.

🔸در ادامه جناب آقای #خادمی رئیس شورای شهرستان #جویم دقایقی کوتاه سخن گفت. وی در این سخنان توسعه لارستان را موجب توسعه تمام مناطق حوزه انتخابیه دانست و خاطرنشان کرد به نیابت از مردم و مسئولان شهرستان جویم برای نیل به این مقصود در خدمت اهداف نماینده منتخب هستند.

🔸سپس #خادمی رئیس شورای بخش بنارویه نیز در دقایقی کوتاه برای نماینده منتخب ارزوی موفقیت کرد و تاکید داشت ارتقاء و توسعه متوازن برای تمام حوزه انتخابیه باید در اولویت اهداف نماینده منتخب باشد.

🔸 همچنین #احمد_شریفی به نیابت از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و جامعه فرهنگی محور اساسی نیروهای انقلاب را خدمت بی منت به مردم و توجه به اهداف انقلابی برای رشد و تعالی ملی دانست.

🔸در ادامه جلسه، نماینده منتخب مردم، دکتر علاءالدین بروجردی، ضمن تشکر از حضور پرشور مردم ولایت مدار حوزه انتخابیه در روز جمعه ۱۱ اسفندماه، محورهای سیاستگذاری خود را در ۴ سال آینده، در حوزه های وحدت آفرینی، عدالت محوری ، تکمیل پروژه های زیربنایی، اقتصاد کلان و اقتصاد خرد به صورت مفصل شرح داد.

🔸 وی از حضور و همراهی جبهه انقلابی حوزه انتخابیه تشکر کرد و وعده داد در طول سال، نشست و هم اندیشی با جریان های انقلابی شهرستانهای حوزه انتخابیه برگزار شود.

🔸 او با اشاره به دوران حضور در افغانستان و همچنین سفرهای خود به سوریه، گفت: سرباز ولایتیم ، منهای ولایت نظام مشروعیت ندارد. ملت به فردی رای می دهد و رئیس جمهور میشود ، حکم ایشان را رهبری تنفیذ می کند ،
مشروعیت نظام از رهبری می باشد.
ما مفتخریم سرباز ولایت هستیم و در افغانستان و سوریه در شرایط خطرناک مامور بوده ایم و انجام وظیفه کردیم.

🔸بروجردی در انتهای این جلسه دیدارهای صمیمانه ای با نیروهای انقلابی حاضر در جلسه داشت و دقایقی نیز نشست ویژه ای را با اعضای شورای شهر اوز و سایر مدعوین آن شهرستان برگزار نمود.

#مجلس_۱۲

🟢 آخرین اخبار لارستان🌴Nakhlnews 👇

🔻 پیام رسان ایتا ::
https://eitaa.com/Nakhlnews1
🔻 اینستاگرام ::
www.instagram.com/nakhl_news1
🌐 وب سایت :: Nakhlelarestan.ir
🔻واتس آپ ….کانال ۱۰ ::
https://chat.whatsapp.com/CNw6esONDaz8eRdI1gxWd3

سایر گزارش ها

دکمه بازگشت به بالا