آرشیو موضوعیاخبار لارستان و حومهتصاویر ثبت شده با تلفن همراهخبرنگارعکاسانفاطمه ایمانی فردفاطمه ایمانی فرد خبرنگارگزارش تصویریورزشی

سالن لارستان ، یکی از بهترین سالن‌های تنیس روی میز ایران است و قابلیت این را دارد که در آن مسابقات بین‌المللی برگزار شود.

خبرنگار / عکاس :: فاطمه ایمانی فرد

 

🔸به گزارش خبرگزاری #نخل_لارستان؛ اردوی تیم ملی تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران با حضور سرمربی تیم ملی آقای مکیف و مربی تیم ملی آقای بخشی و ۱۲ بازیکن از تاریخ ٫۱۵ ٫۱۲ ۱۴۰۲ لغایت ٫۲۲ ٫۱۲ ۱۴۰۲ در لارستان برگزار شد.

🔸 بخشی مربی تیم ملی تنیس روی میز در خصوص اردوی تیم ملی در لارستان بیان کرد: اردوی تیم ملی جوانان در شهرستان لارستان در حال برگزاری است و از لحاظ امکانات سالن و محل اسکانی که در اختیار ما گذاشتند همه چیز خوب و عالی است، می‌شود گفت که سالنی که الان در حال تمرین هستیم یکی از بهترین سالن‌های تنیس روی میز ایران است و با توجه به شرایطی که فراهم شده است ما می‌توانیم دفعات بعد هم در اینجا و در این مکان اردو برگزار کنیم چرا که این مکان شرایط خوبی را برای ما فراهم کرده است.

🔸 ایشان افزود: سالن تنیس روی میز لارستان قابلیت این را دارد که در آن مسابقات بین‌المللی، مسابقات انتخابی تیم ملی و مسابقات قهرمانی کشور در این مکان برگزار شود چرا که به نظر من بزرگ ترین سالن تنیس روی میز کشور است، شرایط و امکانات بسیار عالی را دارد و امیدواریم با توجه به این اتفاق خوبی که در شهرستان لارستان رخ داده است، باری دیگر هم شاهد این موفقیت‌ها و این اتفاقات خوب باشیم و ما هم در کنار عزیزان بتوانیم از این سالن استفاده کنیم.

🔸 بخشی گفت: ۱۲ نفر در این اردو حضور دارند که سه بازیکن آن؛ احسان شریعتی، عرفان شیردل، مهدی عسکری زاده از شهرستان لارستان هستند و می‌توان از این عزیزان به عنوان بهترین بازیکنان نام برد چرا که در سطح کشور و در مسابقات نوجوانان و جوانان عنوان داشتند و توانستند خیلی خوب پیشرفت کنند.

🔸 وی ادامه داد: بازیکنانی که در این اردو به تمرین می‌پردازند، آقایان: بنیامین فرجی، امیر مهدی کشاورزی، سامران کریمی، سید محمد امین صمدی از قبل سابقه حضور در تیم ملی در رده‌های مختلف را داشته اند.

🔸 مربی تنیس روی میز خاطرنشان کرد: مسابقاتی که در پیش رو داریم مسابقات آسیای میانه، بعد از آن مسابقات قهرمان آسیا و مسابقات اصلی ما مسابقات قهرمانی جوانان جهان است که امیدواریم بتوانیم سهمیه تیمی جوانان جهان را کسب کنیم و در آن مسابقات حضور پیدا کنیم.

🔸 بخشی تصریح کرد: خداراشکر در سال‌های گذشته، پینگ پنگ در کشور ما پیشرفت زیادی داشته است، هم در بحث پایه و هم در بحث بزرگسالان، ما توانستیم نتایج خیلی خوبی را به دست بیاوریم و در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان صاحب مدال شده ایم در کنار بزرگان پینگ پنگ جهان، کشورهایی مثل چین، ژاپن، کره که رقابت با آنها بسیار سخت است اما توانستیم صاحب مدال‌های رنگارنگ شویم.

🔸ایشان گفت: در حال حاضر در این اردو بنیامین فرجی و امیر مهدی کشاورزی بالاترین رنکینگ را دارند به خصوص بنیامین فرجی که نفر اول رنگینگ نوجوانان جهان را در اختیار دارد و باعث می‌شود که بازیکنان با حضور این دو عزیز انگیزه بیشتری پیدا کنند و سطح کیفی و فنی اردو هم بالاتر برود.

🔸 مربی تنیس روی میز ضمن تشکر از محسن قربان، رئیس هیئت تنیس روی میز موفق در شهر لار گفت: شرایط خیلی خوبی را فراهم کردند، پیشرفت زیادی داشتند و امکانات بسیار عالی را برای پینگ پنگ شهرستان و به خصوص پینگ پنگ کشور فراهم کردند، از نظر من سالن تنیس روی میز شهرستان لارستان فقط برای خود شهرستان نیست بلکه برای پینگ پنگ ایران و برای تیم‌ملی است چون پتانسیل خیلی خوبی دارد و می‌شود گفت که این هیئت موفق می‌تواند الگوی خوبی برای استان‌های دیگر باشد، امیدواریم که این موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد.

🔸 در ادامه تعدادی از بازیکنان نظراتشان را در رابطه با این اردو و امکانات و تجهیزات شهرستان لارستان بیان کردند و احساس رضایت داشتند.

🔸 محسن قربان رئیس هیئت تنیس روی میز لارستان در پایان گفت: ما بعد از اینکه در سال ۱۳۹۵ اردوی تیم ملی بزرگسالان را در لار برگزار کردیم، بر این باور بودیم که می‌شود کارهای بزرگ تری را انجام داد و از آن زمان یعنی سال ۱۳۹۵ شروع ساخت بزرگ ترین سالن تنیس روی میز کشور با همت خیرین و دولت صورت گرفت و در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد. الان در حال حاضر بزرگ ترین سالن تنیس روی میز کشور در لارستان را داریم که به گفته مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، سالن تنیس روی میز لارستان، بزرگترین سالن تنیس روی میز کشور است که ما در کشور برتر هستیم.

🔸 قربان افزود: احسان شریعتی یکی از بازیکنان تنیس روی میز لارستانی است که حدود یک ماه گذشته در مسابقات قهرمانی جوانان کشور که به میزبانی لار بود، توانست به دسته برتر جوانان با اینکه نوجوان بود، راه یابد و جزء هشت نفر برتر کشور صعود کند.

🔸 رئیس هیئت تنیس روی میز لارستان بیان کرد: هدف از برگزاری اردو با توجه به سطح دانش مربیانمان بود که با همت فرماندار محترم طبق دیداری که با رئیس فدراسیون داشتند در این دیدار تفاهم نامه ای بسته شد که این اردو سالانه در لار جهت دانش افزایی مربیان و بازیکنانمان برگزار شود.

🔸محسن قربان خبری را به لارستانی‌های عزیز می‌دهد که سال آینده با تفاهم‌نامه‌ای که مابین فدراسیون و اداره کل ورزش جوانان بسته شده است، در بهمن ماه سال ۱۴۰۳ ما بازی‌های حوزه خلیج فارس را در لارستان میزبان هستیم.

خبرنگار: #فاطمه_ایمانی_فرد

🟢آخرین اخبار لارستان🌴Nakhlnews:::👇

🔻 پیام رسان ایتا ::
https://eitaa.com/Nakhlnews1
🔻 اینستاگرام ::
www.instagram.com/nakhl_news1
🌐 وب سایت :: Nakhlelarestan.ir
🔻واتس آپ ….کانال ۱۰ ::
https://chat.whatsapp.com/CNw6esONDaz8eRdI1gxWd3

سایر گزارش ها

دکمه بازگشت به بالا