آرشیو موضوعیآقای بروجردیزهرا جهانگیریعکاسانقاب خاطرهگزارش تصویری

مجتمع فرهنگی آموزشی حاج علی اکبر معتمد (مدرسه تمدن سازان)لارستان افتتاح شد

عکاس :: زهرا جهانگیری

🔸به گزارش  #نخل_لارستان ، صبح امروز و با حضور جمعی از مسئولین،خیر نیک اندیش حاج علی اکبر معتمد و خانواده محترمشان، معتمدین و همچنین معلمان و مربیان، مجتمع فرهنگی آموزشی حاج علی اکبر معتمد (مدرسه تمدن سازان) لارستان افتتاح شد.
🔸سرهنگ پاسدار عیسی افسری فرمانده سپاه ناحیه لارستان، در سخنانی ضمن خیر مقدم، گزارشی که از روند ساخت این مجتمع فرهنگی آموزشی ارائه داد و گفت:عملیات ساخت این مجتمع، در زمین متعلق به ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با مساحت ۲۲۰۰ متر مربع و زیر بنای ۱۲۰۰ متر مربع در سال ۱۳۹۹ و با کمک ۵ میلیارد تومانی خیر نیک اندیش حاج علی اکبر معتمد آغاز شد و در ادامه با جذب ۳ میلیارد تومان از اعتبارات سپاه و خیرین دیگر در فضایی بسیار مناسب و مطلوب ساخته شد و امروز محل تحصیل آینده سازان این مرز و بوم می باشد.
🔸وی ادامه داد: وجود بوستان شهدای گمنام و حسینیه ، سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج و پارک شهر در جوار این مجتمع فرهنگی آموزشی ، ظرفیت بی نظیری را برای بهره مندی دانش آموزان فراهم آورده است.
🔸فرمانده سپاه ناحیه لارستان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات جناب سرهنگ جاهدی فرمانده سابق سپاه ناحیه لارستان به واسطه آغاز عملیات ساخت این مجموعه و همچنین خیرین نیک اندیش خاطرنشان کرد: رویکرد سپاه در ساخت اماکن فرهنگی، آموزشی، ورزشی و… مردم محور و با هدف انتفاع عموم مردم از این ظرفیت ها با درنظر گرفتن کمترین سود و نفع سازمانی است.
🔸سخنرانی دکتر بروجردی نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی ، مهندس اخوان مدیر آموزش و پرورش لارستان، سرکار خانم علوی نماینده انجمن مدرسه تمدن سازان و تجلیل از خیر نیک اندیش مجتمع فرهنگی آموزشی از دیگر برنامه های مراسم امروز بود.
‌┄┅┅┅┅❀🇮🇷💠🇮🇷❀┅┅┅┅┄

سایر گزارش ها

دکمه بازگشت به بالا