آرشیو موضوعیگزارش تصویریورزشی

مسابقه پایانی و جشن قهرمانی تیم شهرزاد لارستان در مسابقات لیگ دسته دو کشور – بخش اول

عکاس : امیر قیومی

تیم «شهرزاد» لارستان توانست بازی فینال لیگ دسته دو هندبال کشور را نیز مثل بازی‌های گذشته خود ببرد و جام قهرمانی را در لارستان نگه دارد.

پس از بازی فینال نیز مراسم اختتامیه این مسابقات باحضور مردم و مسئولان در ورزشگاه بزرگ مجتمع طوبی(منیری) برگزار و به تیم شهرزاد جام قهرمانی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، پس از «شهرزاد» لارستان تیم های «آی‌تک» گرگان و «یکتا افروز» پردیس کرج هم به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

گفتنی است تیم‌های شهرزاد لارستان و آی‌تک گرگان مستقیم به لیگ دسته یک هندبال کشور راه یافتند.

در حاشیه این مراسم عبدالرضا نیکونژاد دبیر هیات هندبال لارستان و اولین داور ملی هندبال از این منطقه هم در سخنانی برگزاری همزمان دو دوره از مسابقات هندبال لیگ‌های دسته یک و دو کشور به میزبانی لارستان بزرگ را نشان از شایستگی و توانمند بودن هیات هندبال لارستان و ورزشکاران دانست و گفت: ورزش هندبال در لارستان طرفداران زیادی دارد که امیدواریم برگزاری این مسابقات، کلاس‌های آموزشی خوبی برای مربیان، داوران ، بازیکنان و غیره باشد که در آینده سطح ورزش هندبال لارستان بالاتر رود.

او ضمن تقدیر و تشکر از پاکدل رییس فدراسیون هندبال کشور و هیات هندبال استان فارس با اشاره به اینکه برگزاری شایسته مسابقات هندبال دسته یک و دو کشور در این خطه کهن، به یک تعصب در هیات هندبال شهرستان و اداره ورزش و جوانان شهرستان و بخصوص تماشاگران عزیز تبدیل شده است، تصریح کرد: همه مسئولان، ورزشکاران و به‌ویژه خیرین در کنار ستاد اجرایی مسابقات و هیات هندبال شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات تلاش کردند که جای قدردانی از همه این عزیزان را داریم.

 

سایر گزارش ها

دکمه بازگشت به بالا