آرشیو موضوعیآقای بروجردیخبرنگارعکاسانفاطمه ایمانی فرد خبرنگارگزارش تصویرینماز جمعه لاریاسر محتاجی

تصاویر نماز جمعه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲

عکاس :: یاسر محتاجی

🔷 ما بخش مهمی از استان فارس هستیم
ولی در مسئولیت‌های استانی حضور نداریم ،
این یک نکته بسیار منفی است.

🔸به گزارش#نخل_لارستان؛ نماینده منتخب مردم، دکتر علاءالدین بروجردی با حضور خود در نماز جمعه در محل مسجد جامع لار بیاناتی را ارائه دادند و فرمودند: از همشهریان عزیز و مردم شریف لارستان،خنج،گراش،اوز،جویم و در جای جای لارستان بزرگ برای حضور حماسه آفرینشان در پای صندوق‌های رای در روز جمعه ۱۱ اسفند ماه تشکر می‌کنم.

🔸 نماینده منتخب مردم گفت: با رای شما مردم عزیز بار سنگین این مسئولیت بر دوش بنده قرار گرفته است، امروز نوبت من است و من آن محورهای سیاستگذاری خود را در ۴ سال آینده که برنامه‌ریزی کرده‌ام برای شما مردم عزیز شرح می‌دهم.

🔸 محورهای سیاستگذاری من برای ۴ سال آینده عبارتند از:
👈🏻 اولین‌ محور، وحدت است. ما شرایطمان در لارستان بزرگ شرایط ویژه‌ای است همه مصالح و منافع ملی حکم می‌کند که به این دستور الهی عمل کنیم، زادگاه من لار است ولی من هیچ تفاوتی بین یک شهروند لاری و خنجی و گراشی و اوزی و جویمی و بیرمی قائل نیستم، همه ما اعضای یک خانواده و سرنشینان یک کشتی هستیم، اگر در زیر سایه وحدت که یک دستور الهی است حرکت نکنیم قطعاً دچار ضرر خواهیم شد.
👈🏻 دومین محور، عدالت است. حتماً نگاه ما باید به همه اعضای یک خانواده، نگاهی مساوی باشد، اگر امکاناتی قرار است که برای یک شهری آماده شود، شهر دیگر را و حتی دورترین روستا را فراموش نکنیم، آنها هم میهن و هم استانی ما هستند و همگی یکی هستیم.
👈🏻 سومین محور که بسیار حائز اهمیت است این است که با توجه به اینکه ما در پروژه‌های زیربنایی دچار عقب ماندگی‌های فراوانی هستیم، در ۲۶ سال قبل توسط مرحوم مهندس نخبه نماینده اسبق خط آهن لارستان آغاز شد و ایشان تلاش کردند در زمان خودشان ده ها کیلومتر زیرسازی آن کار را انجام دهند که انجام داده شد، اما امروز راه آهن ما یک پروژه فراموش شده است و طبیعی است که این پروژه احیا شود، به لحاظ قانونی مصوبه ماده ۲۳ را دارد و سال‌های طولانی در قانون بودجه وج

ود داشته است در این راستا من برای شروع کارهای خود منتظر آغاز به کار رسمی مجلس جدید در خرداد ماه سال آینده نمی‌مانم و انشالله گام‌های عملی را یکی بعد از دیگری به پیش خواهم برد، من امروز به همراه فرماندار محترم از جاده بندرعباس دیدن کردم جاده‌ای که نام آن جاده مرگ است، از جاده بندرعباس و از جاده جهرم ۶۰ کیلومتر آن در حوزه لارستان باقی است و طی صحبت‌هایی با مهندسینی که در راه کار می‌کردند انجام شد، خوشبختانه دو ۳۰ کیلومتر به مناقصه رفته است و فعال است و در حال انجام کار هستند، من هم به لحاظ تشویق و دلگرمی گفتم از همه ظرفیت خودم استفاده خواهم کرد که انشالله در حداقل زمان ممکن این خواسته مردمی و این حق مردم را محقق کنم و امیدوارم که دولت هم آن بودجه لازم را اختصاص دهد.
👈🏻 چهارمین محور، اقتصاد کلان است. مهمترین معضل امروز جامعه ما مسائل اقتصادی، معیشت مردم و بیکاری جوانان ما است. ما می‌خواهیم که برای مردم اشتغال ایجاد بکنیم و به وضعیت معیشتی و اقتصادی آنها بپردازیم. ما بخش مهمی از استان فارس هستیم ولی در مسئولیت‌های استانی حضور نداریم این یک نکته بسیار منفی است و من از این تریبون مقدس به استاندار محترم با احترام عرض می‌کنم که این مطالبه مردم است، ما نخبه کم نداریم و تعداد نخبگانمان زیاد است می‌خواهیم که تعدادی از مدیران کل استان، لارستانی باشند و در این مورد حضوری هم خدمت استاندار محترم این مطلب را گفتم که امیدوارم محقق شود و امیدوارم که در کل کشور هم از چهره‌های فرهیخته لارستانی استفاده شود.
👈🏻 پنجمین محور، اقتصاد خرد است. که در این مورد ما برای هر روستا و هر بخشی یک شناسنامه تهیه کردیم.

🔸 دکتر علاءالدین بروجردی در پایان افزودند: انشاالله به فضل الهی و با کمک شما مردم، گام‌های اساسی در جهت ایجاد اشتغال با بهره‌گیری از امکانات دولت و بخش خصوصی آغاز خواهد شد.

 

خبرنگار: #فاطمه_ایمانی_فرد
عکاس #یاسر_محتاجی

#انتخابات_۱۴۰۲_لارستان

🟢آخرین اخبار لارستان🌴Na

khlnews:::👇

🔻 پیام رسان ایتا ::
https://eitaa.com/Nakhlnews1
🔻 اینستاگرام ::
www.instagram.com/nakhl_news1
🌐 وب سایت :: Nakhlelarestan.ir
🔻واتس آپ ….کانال ۱۰ ::
https://chat.whatsapp.com/CNw6esONDaz8eRdI1gxWd3

 

سایر گزارش ها

دکمه بازگشت به بالا