آرشیو موضوعیانتخاباتخبرنگارزهرا جهانگیریعکاسانفاطمه ایمانی فرد خبرنگارقاب خاطرهگزارش تصویری

تصاویر نشست خبری فرماندار ویژه لارستان با خبرنگاران در آستانه انتخابات

عکاس :: زهرا جهانگیری ، خبرنگار ::فاطمه ایمانی فرد

🔷 نشست خبری فرماندار ویژه لارستان با خبرنگاران و عکاسان در آستانه انتخابات

🔸 به گزارش#نخل_لارستان، صبح امروز نشست خبری خبرنگاران و عکاسان در خصوص روز انتخابات با حضور آقای دهقان فرماندار محترم لارستان و آقای علمدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی لارستان در فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

🔸داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در نشست با خبرنگاران و عکاسان شهرستان، با اشاره به اینکه اساس و پایه ساختار نظام جمهوری اسلامی مشارکت مردم است، اظهار کرد: در طول تاریخ و در هیچ کجای کره خاکی جایی را پیدا نخواهید کرد که اساس نظامش را بر پایه مشارکت مردم گذاشته باشد و این مسئله به راحتی برای همه جهانیان قابل تحقیق است.

🔸وی عنوان کرد: برگزاری انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مصداق بارز دموکراسی و رجوع به مردم برای تعیین سرنوشت خود است.

🔸دهقان خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری زمینه ساز تقویت جایگاه و اقتدار کشور در عرصه جهانی است.

🔸فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: کلیه افراد تاثیر گذار جامعه اعم از نخبگان، فرهیختگان، فعالان اجتماعی و سیاسی، معتمدین، ریش سفیدان، علما شیعه و سنی، اساتید حوزه و دانشگاه و معلمان و … برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور باشکوه مردم در پای صندوق رای مسئولیت خطیر دارند.

🔸دهقان تصریح کرد: ستاد انتخابات شهرستان با همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط کلیه زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در یازده اسفندماه در سراسر منطقه لارستان بزرگ مهیا کرده است.

🔸 علمدار معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان بیان کرد: چند ساعت دیگر تا برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری باقی مانده است. تمامی عوامل اجرایی،نظارتی،بازرسی،قضایی، انتظامی و همچنین مردم عزیز شهر لار و شهرستان لارستان در راستای این کار کمک کردند تا انتخابات خوبی را بتوانیم سپری کنیم.

🔸 ایشان افزودند: در حوزه انتخابیه لارستان،خنج،گراش،اوز،جویم حدود ۲۲۲ شعبه اخذ رای داریم که ۱۰۶ شعبه در شهرستان لارستان است. ۴۴ شعبه در خود شهر لار، ۲۶ شعبه در بخش مرکزی، ۱۴ شعبه در بخش بنارویه، ۱۲ شعبه در بخش بیرم، ۱۰ شعبه در بخش صحرای باغ، ۲۱ شعبه اوز، ۳۹ شعبه گراش، ۳۴ شعبه خنج، ۲۲ شعبه جویم قرار دارد که تمامی بخشداری‌ها و شعب اخذ رای اقلام و تجهیزات مربوط به انتخابات را تحویل گرفتند و آمادگی برگزاری انتخابات را دارند.

🔸 علمدار گفت: تا الان هیچ تخلف و شکایتی در فرمانداری ثبت نشده است.

🔸 ایشان تصریح کرد: در شهر لار شعبه مکتب الزهرا در شهرجدید و حسینیه فاطمه الزهرا در شهر قدیم ویژه خواهران است، مدرسه دخترانه شاهد فرهنگی ویژه رای اولی‌ها است که مراسم ویژه‌ای از سوی بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش برای رای اولی‌ها تدارک دیده شده است و همچنین مسجد ام البنین و نرجس خاتون به افراد رای اولی از سمت ستاد انتخابات به آنها تقدیم می‌شود، مدرسه شهید غریبی و مدرسه بانو معتقدی یا همان کمیل سابق و همچنین حسینیه استوار (حاج محمد جهانشاه) ویژه افراد مسن و ناتوان جسمی است که برای کمک به حال این عزیزان ویلچرهایی آماده شده است تا بتوانند این افراد رای‌های خود را در صندوق بیندازند.

🔸 علمدار در پایان خاطرنشان کرد: برخلاف سال‌های گذشته شعب سیار در منازل مراجعه نمی‌کنند و ممنوع است.

#انتخابات_۱۴۰۲_لارستان

خبرنگار#فاطمه_ایمانی_فرد عکاس ::#زهرا_جهانگیری

🟢آخرین اخبار لارستان🌴Nakhlnews:::👇

🔻 پیام رسان ایتا ::
https://eitaa.com/Nakhlnews1
🔻 اینستاگرام ::
www.instagram.com/nakhl_news1
🌐 وب سایت :: Nakhlelarestan.ir
🔻واتس آپ ….کانال ۱۰ ::
https://chat.whatsapp.com/CNw6esONDaz8eRdI1gxWd3

سایر گزارش ها

دکمه بازگشت به بالا