آرشیو موضوعیآیت الله سید عبدالعلی آیت‌اللّهی، معروف به آقای گپخبریعکاسانگزارش تصویری

🔷رتبه اداره کل راه و شهرسازی لارستان؛ در آماده سازی زمین مقام دوم و در تامین زمین مقام چهارم در کشور

عکاس :: محمد مهدی صبوری

🔸شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در آیین واگذاری ۱۳۱۳ قطعه زمینِ مسکونی به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در قالب پویش خانواده مهدوی اظهار داشت:🔸برنامه دولت در حوزه جنوب فارس (لارستان بزرگ) تامین مسکن، برای حدود ۱۶ هزار خانواده بوده که تا امروز، بیش از ۴۵ هزار متقاضی داشته‌ایم که از این تعداد، ۱۶ هزار نفر تایید شده‌اند که برای ۱۵۵۵۵ زمین تامین شده است.

🔸 جز ۴ اداره‌کل اول کشور بودیم که زمین موردنیاز مردم را تامین کردیم و در بحث واگذاری تا امروز حدود ۱۰ هزار و ۹۴۵ واحد در قالب گروهی و انفرادی واگذار شده که برای حدود ۷ هزار و ۶۰۰ واحد پروانه گرفته شده و کارهای طراحی برای مابقی آن نیز در حال انجام است.

در حوزه تامین زمین نیروهای نظامی و انتظامی، تقریبا کل زمین‌های موردتقاضا تامین شده و به آن‌ها تحویل داده شده است و یا در شُرف واگذاریست

🔸 در بحث آماده‌سازی زمین‌ها جزو استان‌های برتر و در رتبه دوم هستیم. در حوزه ایثارگران به صورت کامل تامین زمین و تحویل شده است.

🔸 در طرح حمایت از خانواده وجوانی جمعیت تا امروز، ۵ هزار و ۶۸۶ نفر ثبت‌نامی از بین خانواده‌های دارای سه و چهار فرزند زیر ۲۰ سال داشتیم که تاکنون ۲ هزار و ۴۶۸ نفر تایید شده‌ و برای ۱۸۲۳ واجد شرایط زمین تامین شده است.

🔸در حوزه مسکن هم، ۷۲ واحد آماده افتتاح داریم که قرار است از طرف خیرین به زوج‌های جوان داده شود.

🟢 آخرین اخبار لارستان🌴Nakhlnews ::👇

🔻 پیام رسان ایتا ::
https://eitaa.com/Nakhlnews1
🔻 اینستاگرام ::
www.instagram.com/nakhl_news1
🌐 وب سایت :: Nakhlelarestan.ir
🔻واتس آپ ….کانال ۱۰ ::
https://chat.whatsapp.com/CNw6esONDaz8eRdI1gxWd3

سایر گزارش ها

دکمه بازگشت به بالا