آرشیو موضوعیتصاویر ثبت شده با تلفن همراهخبرنگارخبریعکاسانفاطمه ایمانی فردفاطمه ایمانی فرد خبرنگارگزارش تصویری

تصاویر تودیع و معارفه شهردار لطیفی

عکاسی با موبایل :: فاطمه ایمانی فرد

🔷برگزاری آیین تودیع و معارفه شهردار لطیفی

🔸مراسم تودیع شهردار سابق جناب آقای«رحمت اله واحدی»،تکریم جناب آقای«رسول گرگی»سرپرست شهرداری لطیفی و معارفه جناب آقای «علی اصغر علی پور»به عنوان شهردار جدید لطیفی در روز سه شنبه ۳ بهمن ماه _ ساعت ۱۶ در حسینیه اعظم شهر لطیفی با حضور دکتر موسوی خرم امام جمعه شهرستان لارستان،جناب آقای دهقان فرماندار محترم لارستان،روحانیت عزیز، ائمه محترم جمعه اهل سنت، جناب آقای فرودی شهردار محترم لارستان،ریاست محترم شورای اسلامی شهر لطیفی و معاون مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس و مسئولین عزیز وگرانقدر برگزارشد.

🔸به گزارش
خبرگزاری#نخل_لارستان،آقای علی اصغر علی پور شهردار جدید شهر لطیفی بیان کردند: از حسن اعتماد عزیزان ممنون و سپاسگزارم و از اقدامات شهرداران قبل به ویژه آقای واحدی و همچنین آقای گرگی سرپرست شهرداری لطیفی تشکر می کنم و انشالله من هم بتوانم ادامه دهنده راه آنها باشم.

🔸ایشان افزودند: من تمام تلاشم را می کنم تا زمانی که در این مأموریت قرار دارم با کار گروهی و با هدف رعایت حقوق شهروندی، کارهایی را انجام دهم و برنامه ریزی بکنم که حقوق شهروندان رعایت بشود.

🔸آقای علی اصغر علی پور گفت: من قول خواهم داد که این اقدامات را انجام بدهم و قطعاً رعایت حقوق مدنی،اجتماعی،سیاسی،زیست محیطی مردم همانطور که در وظایف من گنجاندیده شده است در نظر خواهم گرفت.

🔸 شهردار جدید اظهارداشت: تکریم مردم را جزء برنامه های اساسی خودم قرار خواهم داد و همچنین تکریم مجموعه ی کارکنان خودم در شهرداری، چون مطمئنم که با تعامل می شود کار ها و آن اهدافی که مردم مد نظرشان است و همانطور که مد نظر نظام است را پیش برد و عملیاتی کنیم.

🔸ایشان تصریح کرد: اجرای کار های زیربنایی و عمرانی که به توسعه فضای شهری و توسعه شهری بیانجامد، قطعاً مدنظر قرار خواهد گرفت و من اینجا اعلام می کنم به معتمدین،مردم عزیز شهر لطیفی،سرمایه گذاران،تجار و حتی خیرین که من انشالله در چهارچوب قانون اقدامات لازم را برای اجرای کارهای اساسی و توسعه شهری اجرا کنم.

خبرنگار: #فاطمه_ایمانی_فرد

🟢آخرین اخبار لارستان🌴Nakhlnews:::👇

🔻 پیام رسان ایتا ::
https://eitaa.com/Nakhlnews1
🔻 اینستاگرام ::
www.instagram.com/nakhl_news1
🌐 وب سایت :: Nakhlelarestan.ir
🔻واتس آپ ….کانال ۱۰ ::
https://chat.whatsapp.com/CNw6esONDaz8eRdI1gxWd3

سایر گزارش ها

دکمه بازگشت به بالا