وبلاگآرشیو موضوعیاخبار لارستان و حومهاقتصادیتصاویر ثبت شده با تلفن همراهخبرنگارخبریعکاسانفاطمه ایمانی فرد خبرنگار

قارچ های تولیدی شرکت تکچین لارستان به گراش، اوز، خنج، سمت بندرعباس، قشم و گاهاً شیراز ارسال می شود .

خبرنگار :: فاطمه ایمانی فرد

🧑‍🌾«محمد جعفر غفوری فرد»کار آفرین موفق درزمینه پرورش تولید قارچ در لارستان :
👈 قارچ های تولیدی شرکت تکچین لارستان به گراش، اوز، خنج، سمت بندرعباس، قشم و گاهاً شیراز ارسال می شود .

🔷 رسانه #نخل_لارستان در نظر دارد که افراد موفق و کار آفرین را به مخاطبین خود معرفی کند . برای گام نخست به سراغ جوان کارآفرین لارستانی جناب آقای «#محمد_جعفر_غفوری_فرد» ، کارآفرین موفق درزمینه پرورش تولید قارچ رفتیم .

🔸این جوان شایسته که مدیر عامل #شرکت_تولیدی_قارچ_تکچین_لارستان هستند ، در گفت و گویی باخبرنگار رسانه #نخل_لارستان بیان کرد :

🔸بنده این کار را از سال ۱۳۸۹ شروع کردم، درواقع زمانی که دانشجوی مهندسی کشاورزی واحد فیروزآباد بودم و این جرقه ای بود که به ذهن من خطور کرد و از همان زمان شروع کردم. می توان گفت که جزء اولین نفرها بودیم که این کار به ذهنمان رسید.آن زمان یک سالن کوچک ۳در۴ داشتیم ویک سرمایه ای تقریباً ماهی ۲ الی ۲/۵ میلیون تومان که بعد ها سرمایه بیشتری اضافه کردیم و با آقای وقارفرد که شریک شدیم، توانستیم یک سالن صددرصد صنعتی وباهزینه ای تقریباً ۶ میلیاردتومان راه اندازی کنیم.

🔸زمانی که باآقای وقارفرد شریک شدیم ،
صاحب ملک آقای حاج فضل الله وقارفرد بود
و اهل گراش بودند ، و از آنجاییکه مجموعه موجود بود ، ازسال ۱۳۹۸ تعمیرات آنجا را آغاز کردیم و از سال ۱۴۰۰ به شروع کار و تولید پرداختیم.

🔸محل تولید پرورش قارچ پشت پلیس راه گراش است و از لحاظ نیرو درحال حاضر به دلیل اینکه نتوانستیم مجوز برق را تکمیل کنیم و مشکلاتی دراین راستا وجود داشت و میزان آمپر برق خیلی بالا نبود، فعلاً از ۳ سالن استفاده می کنیم اما در مجموع ۸ سالن داریم. که درواقع می توانم بگویم با یک سوم ظرفیت مجموعه ، کار می کنیم.

🔸تعداد کارگران ، درحال حاضر ۴ نفر نیروی کارگاهی ، ۱ نفر نیروی فروش و ۱ نفر حسابدار می باشد.

🔸 اگر تمام ظرفیت ما که ۸ سالن می باشد ، راه اندازی شود، حداقل بین ۱۵ تا ۱۷ نفر به صورت رسمی یعنی مستقیم در کارگاه فعالیت می کنند و نیرو فروش و حسابدار هم در داخل دفتر به این کار می پردازند.

🔸به دلیل اینکه کارگاه در پشت پلیس راه گراش واقع شده است و از لحاظ رفت و آمد بامشکلاتی روبه رو هستیم به همین خاطر نیرو پخش و فروش و حسابدارمان درداخل شهر هستند.

🔸 قارچ های تولیدی شرکت تکچین لارستان علاوه بر لارستان ، به گراش، اوز، خنج، سمت بندرعباس، قشم و گاهاً شیراز ارسال می شود .

🔸در مجموعه تولیدی قارچ، کار صفر تا صد آن را انجام داده ایم ، اما ایده هایی ازلحاظ فرآوری محصولات درنظر داریم.
درحال حاضر درجای جای شهر، قارچ رابه صورت بسته بندی وفله می بینیم که موجود است.
ایده هایی درنظرداریم که انشالله زمانی که برندمان کامل ثبت شد ، بتوانیم یک سری فرآوری هایی که روتین مورد استفاده هم است و برای مردم نمونه کاملش شناخته شده است،در اختیار مردم قرار بدهیم،و درواقع این مورد یکی از اهداف بزرگ مجموعه است.

خبرنگار #فاطمه_ایمانی_فرد

#کارآفرینان_موفق_لارستان
#جوانان_موفق
#امید_آفرینی
#اقتصاد_مقاومتی
#کار_آفرینی

🟢 آخرین اخبار لارستان🌴Nakhlnews::👇

🔻 پیام رسان ایتا ::
https://eitaa.com/Nakhlnews1
🔻 اینستاگرام ::
www.instagram.com/nakhl_news1
🌐 وب سایت :: Nakhlelarestan.ir
🔻واتس آپ ….کانال ۱۰ ::
https://chat.whatsapp.com/CNw6esONDaz8eRdI1gxWd3

 

سایر گزارش ها

دکمه بازگشت به بالا