آرشیو موضوعیخبریعکاسانعلی کربلائیگزارش تصویریورزشی

گزارش تصویری :: جلسه هماهنگی سرپرستان و مدیران تیم های شرکت کننده در جام تلاش ۲۰۲۳ برگزار شد

عکاس :: علی کربلائی

 سه شنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۲۰:۳۰ جلسه ای با حضور مسئولین کمیته برگزاری و مدیران و سرپرستان تیم های شرکت کننده در مسابقات در سالن اجتماعات منارالقرآن خور برگزار گردید.
این نشست با هدف بررسی قوانین مسابقات، بررسی آیین نامه و هماهنگی جهت برگزاری هر چه بهتر مسابقات صورت گرفت. در این جلسه آقایان حاج حسین صالحی و انور اسماعیلی اعضای محترم شورای اسلامی و حاج حسین طارمی زاده و اردشیر حاجیان رئیس و دبیر محترم هیئت فوتبال لارستان نیز به عنوان مهمان حضور داشتند.
در ابتدا حسام الدین منصف مسئول برگزاری مسابقات ضمن خوشآمد و تشکر از حضور مدعوین، موارد آیین نامه ای و قوانین را برای نمایندگان تیم ها شرح داد. در ادامه پاسخگویی به ابهامات و سوالات سرپرستان صورت گرفت و پکیج مدارک تیم ها در اختیار نمایندگان قرار گرفت. پایان بخش این جلسه سخنان ریاست محترم هیئت فوتبال لارستان بود که ضمن تقدیر از عملکرد شورای ورزشی خور در برگزاری جام تلاش، تیم ها را به خویشتن داری و استفاده حداکثری از این رویداد بزرگ دعوت نمودند.
جام تلاش ۲۰۲۳ خور از ۱۰ شهریور با شرکت ۱۶ تیم از ۷ شهرستان در استادیوم ورزشی فتحعلی آل خواجه خور برگزار می گردد. قرعه کشی مسابقات نیز طی مراسمی باشکوه سه شنبه۳۱ تیرماه انجام خواهد شد.
🪩 *برای دریافت لحظه ای اخبار، نتایج، تصاویر و فیلم های این دوره از مسابقات صفحه اینستاگرام جام تلاش را بدنبال کنید:* Instagram.com/talash_cup 🪀 *همچنین با عضویت در کانال واتساپ شورای ورزشی خور در جریان کامل این مسابقات قرار خواهید گرفت:* https://chat.whatsapp.com/IlizycPcIrw3RtpaBP3eCE *روابط عمومی شورای ورزشی خور*

سایر گزارش ها

دکمه بازگشت به بالا